Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

το ταξίδι

  Στη δουλειά τρέχουμε, έχουμε βάλει και τούρμπο, γιατί οι ανθρώπινες ταχύτητες μας δεν είναι αρκετές. Αλλά μέχρι την άλλη παρασκευή, μετά κατεβάζουμε ρυθμούς.
 Το θέμα της άδειας το καλοκαίρι είναι πολύπλοκο. Θα πάω Μυτιλήνη τον Σεπτέμβρη. Αυτό είναι σχεδόν σίγουρο. Απο κει και πέρα, επειδή τον Αύγουστο είναι δύσκολο να προβλέψω αν θα πάρω άδεια, θα πάρω μια βδομάδα σίγουρα τον Ιούλιο και θα πάω αρμενιστή. Μόνος μου? Μόνος μου. Αν δε βολέψει καμιά άλλη άδεια από άλλον/ή θα την κάνω μόνος μου. Δεν διακινδυνεύω να μείνω όλο το καλοκαίρι στη δουλειά. Αν πάρω άδεια όμως τον Αύγουστο θα παίξει Ικαρία (δεν είναι σίγουρο, αλλά συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες). Και φυσικά πλησιάζουν οι μέρες που θα αναστενάξει για άλλη μια φορά το θέατρο γης (moby).

Πόσο μου άρεσε η επιστολή των Κερκυραίων προς την Γκερέκου :

 Ένα κλειστό φάκελο με έγγραφη απειλή, παρέδωσαν το μεσημέρι, δύο κερκυραίες στο γραφείο της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ, 'Αντζελας Γκερέκου. Σύμφωνα με το περιεχόμενο του εγγράφου που υπογράφουν «Κερκυραίοι Πολίτες», η βουλευτής απειλείται, ότι σε περίπτωση θετικής ψήφου θα υποστεί τις συνέπειες. 

Το κείμενο έχει εξής:

«Προς Βουλευτή ΠΑΣΟΚ Κέρκυρας, 'Αντζελα Γκερέκου:

Ο Κερκυραϊκός Λαός θα ήθελε να σας ενημερώσει για τα κάτωθι: Εάν κατά την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου προγράμματος -όπου και όποτε αυτό γίνει- ψηφίσετε θετικά, δηλαδή εναντίον του λαού, θα θεωρηθείτε ως ένοχη εσχάτης προδοσίας για δεύτερη φορά και θα υποστείτε τις συνέπειες της πράξης σας, όταν η χώρα αποκτήσει ξανά ελληνική κυβέρνηση.

Κερκυραίοι Πολίτες».



Άλλες 299 μείνανε...


λίγο πριν μπω στο κελί μου ο σοφός τοίχος μου υπενθυμίζει : Το ταξίδι είναι σαν το γάμο. Ο πιο σίγουρος τρόπος να κάνεις λάθος είναι να πιστέψεις ότι το ελέγχεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: