Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

about time


Έλεγα, και το αισθανόμουν, ότι τις Κυριακές που γυρνούσα Θεσ/νικη, πάντα με έπιανε μια μελαγχολία. Αυτή η Κυριακή ήταν από τις λίγες που δεν το είχα αυτό. Έλεγα και στη δουλειά ότι είμαι καλά. Σήμερα έμαθα ότι θα είμαι πλέον στο -25 ευρώ το μήνα, λόγο της μείωσης του αφορολόγητου και θα έρθουν και άλλα. Πήγα 1 βδομάδα αρμενιστή, πέρασα ωραία, πήγα Moby και Judas Priest, θα πάω Πυξ Λαξ και Μυτιλήνη. Δεν είναι γραφτό να τελειώση στην ώρα της αυτή η ανάρτηση. Την αφήνω στη μέση, σύντομα θα κάνω και μια βόλτα από τα δικά σας ιστολόγια. 

2 σχόλια:

Killer Queen είπε...

Πραγματικά σε ζηλεύω..πήγες εκεί που ήθελα να πάω κι εγώ αλλά δεν βρήκα τη σωστή παρέα... Ο Moby είναι πολύ κουλτουριάρικος, οι Judas Priest πολύ heavy κι οι Πυξ Λαξ πολύ καταθλιπτικοί...κι έτσι έμεινα σπίτι να τους ακούω απ'το youtube! αυτά όμως είναι εμπειρίες κι εσύ μέσα σε ένα καλοκαίρι μάζεψες πολλές! :)

desa είπε...

μόλις σήμερα είδα το σχόλιό σου, οπότε σου απαντάω αργοπορημένα. και εγώ έχασα μερικά ακόμα που ήθελα να πάω, αλλά αρκέστηκα σε αυτά και είμαι και ευχαριστημένος που πήγα. δε τα ζητάω όλα καιρό τώρα. ο Moby γάμησε οι Judas Priest το ίδιο και οι Πυξ Λαξ επίσης, ο καθένας με τον δικό του τρόπο. Τους J.P ήθελα πολύ να τους δω γιατί δε θα είχα άλλη ευκαιρία.