Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Τέλος εποχής

για το ωραιότερο ζευγάρι παπούτσια που φόρεσα ποτέ μου.

Αν ήξερα πόσο πολύ μου άρεσαν θα έπαιρνα και δεύτερο την ίδια μέρα.

Επι της ευκαιρίας, τελευταία μου άρεσαν κάποια ιστολόγια όπως η ρόμπα, ο άθλιος γιος, o κίκοπ και μερικά άλλο που θέλω να τα δω λίγο ακόμα.

Τα μαθήματα κιθάρας και το κολυμβητήριο μου έχουν εξαντλήσει κάθε υποψία ελεύθερου χρόνου με αποτέλεσμα το μπλογκινγκ να μείνει πολύ πίσω. Αλλά θα επανέλθω. Σύντομα θα κάνω και μια βόλτα αποεσάς να μάθω τα νέα σας.




Σα τη Σιντυ δεν έχει.-

2 σχόλια:

If...ιγένεια είπε...

Αντιο λοιπον στα παλια παπουτσια και καλως τα καινουργια μπλογκς.. Εμεις εδω θα μαστε.. Take your time.

kikop80 είπε...

Ωπ!
Γειά σου βρε desa!
Μπράβο με την κολύμβηση αλλά μεγαλύτερο μπράβο για την καθαρούλα!
Εγώ δεν κατάφερα να ασχοληθώ (μέχρι τώρα δηλαδή) πολύ με κιθάρα και μαθήματα αν και πάντα ήθελα!
Κάτι ο λίγος χρόνος κάτι οι τσάρκες (παλιότερα) κάτι η βαρεμάρα των πρώτων μαθημάτων...
Είχα αγοράσει μάλιστα (θυμάμαι με δόσεις) σε δραχμές ακόμα ηλεκτρική κιθαρίτσα και ενισχυτή για να έχω κίνητρο να ασχοληθώ αλλά....
Κοίτα μην τ' αφήσεις ε?
Καλό ΣΚ!