Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2008

Mε διαφορά στήθους

Δηλαδή μιας ψήφου +πουλιά κέρδισες 2 ποτά στο 8ball, ή στο 1800, διαλέγεις, ανάλογα με το πότε έχεις σκοπό να έρθεις.

Πριν λίγες μέρες δημιουργήθηκε ένα ιστολόγιο από τον δον ντορεμι με πολύ παρείστικο προσανατολισμό και με χαρά δέχτηκα την πρόσκληση.

Ξέρει κανείς πως λέγεται το τραγούδι που ακούγετε στην εισαγωγή της εκπμπής ''ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΖΩΝΗ''? Προς το παρών αυτά. Έρχετε χιουμοριστική ανάρτηση. Εμπνευση να δω πότε θα ου έρθει. Πάω να δω άγρια παιδιά.

5 σχόλια:

+poulia είπε...

Στο σημείο αυτό έχω να καταγγείλω νοθεία στην διαδικασία της ψηφοφορίας της καλύτερης ατάκας. Η απύθμενη μου γνώση στον χώρο των Η/Υ και του διαδικτύου, με βοήθησε να φορτώσω με ψήφους την ατάκα: "Θες να γρασάρω τον εκκεντροφόρο σου;", με τα γνωστά αποτέλεσμα. Προς αποκατάσταση της ετυμηγορίας των αναγνωστών θεωρώ ότι δεν δικαιούμαι εγώ το κέρασμα, αλλά ο δεύτερος της εν λόγω ψηφοφορίας.
Μετά τιμής +poulia

kikop80 είπε...

Καλησπέρες!
Δεν ξέρω το τραγούδι, αλλά το γρασάρισα λέει!!!
XEXEXE!!!

desa είπε...

+πουλιά είσαι λίγ αηδία

καλησπέρες κίκοπ

+poulia είπε...

Γιατί είμαι αηδία ρε;

If...ιγένεια είπε...

χαχαχ.. Δεν έχω ιδέα για τον τίτλο.. Φιλιά αντιπρόεδρε.. :)