Κυριακή 15 Ιουνίου 2008

back again

Επιστρέφω στην μπλογκόσφαιρα μετά από απουσία λίγων ημερών που συνοδεύτηκε από αλλαγή πάροχου και ταχύτητας, δείχνωντας εμπιστοσύνη στο connx και στα 2 mbps.Το προηγούμενο σουκου πήγα καβάλα-ξάνθη-κομοτηνή. Σαν συμπέρασμα έχω να πω ότι ή εγώ είμαι γαμάτος φωτογράφος ή η καβάλα είναι πανέμορφη πόλη. Και επειδή ξέρω και εμένα και την καυ(α)λα ισχύουν και τα 2 πιστέψτε με.



Προς το παρών αυτά. Ερχομαι να σας δω όλους σας.



Νεαρός επίδοξος μπλογγερ στην κεντρική πλατεία της κομοτηνής (εκεί που είναι τζάμπα, ξέρεις εσύ) προσπαθώντα ςνα επειδήξει άγνωστο τι.

2 σχόλια:

babisabl είπε...

ωραιες οι photo σας κ.Desa!επιτέλους γύρισες! οι μέρες απουσιας σου απο την διαδικτυακη σκηνη ήταν πολυ φτωχες για τους απανταχου bloggers!

desa είπε...

σας ευχαριστούμε. το ξέυρω ότι η μπλογγόσφαιρα ήταν πιο πτωχή χωρίς εμένα. ήρθα να προσδώσω πχιότητα