Κυριακή 25 Μαΐου 2008

Κάτω η χούντα των καπνιστώνε

Με χαρά διάβασα πριν λίγες μέρες ότι από 01-01-10 θα απογερεύτε το κάπνισμα σχεδόν παντού. Και σε δημόσιους χώρους και σε καφετέριες-μπαρ και τα πρόστιμα θα είναι πολύ βαριά.. Οι περισσότεροι από εσάς αμφιβάλετε από τώρα για τη λειτουργικότητα αυτού του μέτρου. Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι. Δεν πρόκειται να το κόψουν όλοι τότε, δυστυχώς. Είναι ένα μέτρο για όλους ΕΜΑΣ που μεγαλώναμε μαθαίνοντας ότι έχει δικαίωμα ο διπλανός σου να καπνίζει όσο θέλει όποτε θέλει. ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΨΕΜΑ. Ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτή η νοοτροπία. Είναι δικαίωμα του καπνιστή να κάνει ότι γουστάρει στην τσέπη του και στην υγεία του. Αλλά είναι μεγαλύτερο δικό μου δικαίωμα να ΑΝΑΠΝΕΩ καθαρό αέρα. Δε μπορεί να μου το στερήσει κανείς. Το να καπνίζεις ελεύθερα σε κλειστούς χώρους με μη καπνιστές μέσα αν μη τι άλλο είναι έλλειψη παιδείας, σεβασμού και νοοτροπίας. Είναι απλά μια μορφή ασυδοσίας. Δε ξέρω αν είναι καλύτερο να χωριστεί ένα κατάστημα στα 2 ή να δημιουργηθούν μπαρ για μη καπνιστές. Εγώ πάντως τέτοια μπαρ έχω την πρόθεση να τα στηρίξω.

Update

Εδώ θέλω να πω και κάτι που όταν έγραφα το πσοτ το ξέχασα. Οι περισσότεροι από τους νέους καπνιστές φάγαν τη φόλα. Η βιομηχανία του θεάματος έπαιξε το παινίδι της καπνιβιομηχανίας. Το τσιγάρο μπήκε για τα καλά στη ζωή μας. Έγινε κομάτι της καθημερινότητας. Ένα τελευταίο τσιγάρο πριν και μετά από κάθε σου ενέργεια. Αστέρες του χόλυγουντ κάπνιζαν ενώ μαγείρευαν, μετά το πήδημα (ανήκουστο), στο δρόμο, με βροχή, όταν χώριζαν με τις γκόμενές τους. παντού και πάντα. Μέχρι να γίνει συνήθειά μας. Να μπει στη συνείδησή μας. Να γίνει τρόπος ζωής. Μετά το είχαν κερδίσει το παιχνίδι, δε χρειάζοταν και τίποτα άλλο. Αναρωτηθείτε όλοι εσείς λοιπόν για ποιο λόγο καπνίζετε. Και μετά πείτε μας και εμάς.





Ο σοφός τοίχος απλώς επισημαίνει: "Στην εύφορη κοιλάδα των υποσχέσεων πολλοί έχουν πεθάνει από την πείνα".



Είναι φανερό ότι έχω μαύρα μεσάνυχτα

44 σχόλια:

kakkos17 είπε...

palikari desa apolito dikio, gia mia kai monadiki fora palikari pes ta - xosta kai ego mazi sou......

Ανώνυμος είπε...

μεχρι το τσιγαρο παψει να ειναι μεσο χαλαρωσης,απαραιτητο image maker,
εικονα κυρους αλλα κ "μαγκιας" ολοι μας θα υποφερουμε απο καθε βλακακο που δεν εμαθε τα στοιχειωδη.Ποια ειναι αυτα?Το σεβασμο στον διπλανο να μην αναπνεει τον καπνο του αλλα κ να μην βλεπει τις βρωμιες του(βλεπε γοπες) στον δρομο!!!Στρατοκαβλος δεν ημουν ποτε μου αλλα οσοι πηγαμε σιγουρα θα εκτιμησαμε την αποχη των μη καπνιστων απο το καθημερινο γοπing...
Νικος "Ηγουμενιτσας"

If...ιγένεια είπε...

Θα συμφωνήσω αν και καπνίστρια.. Ποτέ δεν καπνίζω μέσα στα μούτρα των άλλων..

babisabl είπε...

αγαπητέ desa, έχεις απόλυτο δίκιο οσον αφορά το σεβασμό στον μη καπνιστή..απλά δεν καταλαβαίνω τα ολοκληρωτικά μέτρα που θελουν να επιβαλλουν..Περιπου οι μισοι Ελληνες καπνίζουν.αυτους από το 2010 θα τους κλεισεις σπίτι?δεν μπορεί να βρεθεί άραγε η χρυση τομή?

desa είπε...

kake ας κραχτεί ο σίλβερ.

νίκο δυστυχώς έτσι μάθαμε, απο την τηλεόραση και τα διάφορα πρότυπα που μας επιβάλανε οι σειρές που κατα καιρούς βλέπαμε. απλά δε φάγαμε τη φόλα όλοι.

ιφ σε βρίσκω σωστή.

μπάμπη δε καταλαβαίνω την ολοκληρωτική ασυδοσία των καπνιστών να καπνίζουν όσο και όπου θέλουν. Η να το κόψουν ή να πηγαίνουν στο μέρος των καπνιστών ή έξω από το μαγαζί. Σου είπα 3 λύσεις. Τι έχεις να πεις.

aggelika είπε...

Καλά όλα αυτά αλλά αμφιβάλω πολύ αν θα εφαρμοστεί.. Μην ξεχνάμε ότι υποτίθεται πως απαγορεύεται και το να πίνουν οι ανήλικοι. Ποιο μπαρ όμως αρνείται να δώσει ποτά σε δεκαεξάριδες?? Ελάχιστα..

kar είπε...

@Babisablas: Το πρόβλημα-αρρώστια το έχουν οι καπνιστές. Αυτοί πρέπει να απομονωθούν ώστε να μην ενοχλούν εμάς τους υπόλοιπους.
Έστω ότι εγώ έχω τη συνήθεια να κλάνω ασταμάτητα. Εγώ θα πρέπει να σεβαστώ τους άλλους ή όλοι οι άλλοι να ανέχονται την δική μου αρρώστια;

ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ. Έχει καταντήσει αηδία το θέμα

desa είπε...

Μπάμπη ο καρ σου έδωσε άλλη μια ωραία εξήγηση γιατί θα πρέπει να απαγορευτεί δια ροπάλου απο παντού. Μόνο σπίτι σας και αν θέλετε.

desa είπε...

aggelika το αν θα εφαρμοστεί είναι μεγάλο θέμα. θα το μάθουμε σε δυο χρονάκια.

dr.SeenG είπε...

Ναι, είναι ηλίθιο να λέμε πως ο καπνιστής έχει δικαίωμα να φουμάρει όπου θέλει. Εγώ καπνίζω πάρα πολύ αλλά ποτέ δεν τόλμησα να χαρμανιάσω μέσα σε χώρο με αντικαπνιστές. Και βέβαια να κοπεί παντού. Και γιατί όχι, δε θα καπνίσω και στο γήπεδο!
Στην Ιταλία, ένα χρόνο μετά την απαγόρευση του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους, μειώθηκαν τα καρδειαγκά επεισόδια κατά 38%!!!!

babisabl είπε...

kar:μ 'άρεσε το επιχειρημα σου..φυσικά και επιβάλλεται να απομονωθούν οι καπνιστές, αλλά όχι μόνο στα σπίτια τους..
desa:μαζί σου είμαι με τις λύσεις που προτείνεις.Η πρώτη είναι ευχής έργον, η δεύτερη δεν θα υπάρχει αν εφαρμοστεί το μέτρο και η τρίτη είναι εφικτή.

inzaki είπε...

bromoellada.ena metro pou eprepe na einai se efarmogh apo tote pou protobghke to bromotsigaro,tha efarmostei to 2010;re pate kala re;oi neoellhnes den kapnizoun apla.bgainoun se kapoio bar club kafe kai oti allo theloun kai arxizoun thn kontra.poios tha kapnisei perisotero.na psofisete re.ego pou ston poutso na pao na diaskedaso;opou kai na pao omixlh kai bromia.ta matia tsouzoun,o laimos kserenete,ta rouxa kai to derma myrizoun san tasakia.esas den sas enoxlei;pou mou bgainoun sta kanalia kai uperaspistes tou dikaiomatos ton kapniston.bre oust.koloblaxei.dhladh otan eisastan paidia kai den kapnizate,eixate panta sto mualo sas oti kati den paei kala.kati xreiazeste.eutyxos pou megalosate kai to brikate kai oloklhrothikate.to tsigaro.ante kapniste psofiste na katharisoume.pou mou bgainetai me 3 paketa sto xeri o kathenas.40 euro na apei to paketo.sorry gia thn epithetikothta alla den einai katastash auth.

Daras είπε...

i kalyteri lysi einai na epitrepsoun tin dimiourgia katastimaton gia kapnistes kai ta antistixa gia tous mi kapnistes. stin agglia oi mises kafeteries exoun klisei gia to logo oti den exoun eksoterikous xwrous gia kapnisma kai oloi protimoun aytes pou exoun ayles. stin ellada oi pio polles kafeteries exoun eksoterikous xwrous. ti tha kanoun tha epivaloun kai ekei tin apagoreysi? kai vges kai pes mou esy oti ean oi pio polloi tha mazevontai ekei esy den tha pas, kai oti tha protimiseis aytes pou einai gia mi kapnistes.
fantasou poses kafeteries kai posa nyxterina magazia tha kleisoun kai posoi tha meinoun anergoi. i misi neolea tis elladas se kafe kai se nyxterina kentra doulevei.

+poulia είπε...

Μια παρατήρηση μόνο. Δεν έχει αποδειχτεί ότι το κλάσιμο βλάπτει την υγεία.
Καρ, πρόσεχε τα λόγια σου...

apostolo είπε...

Θα μας τρελανετε ολοι εδω μεσα ρε.Τι ειναι αυτα περι απομόνωσης?Απαρτχαιτ εχουμε?
Εμενα η αποψη μου ειναι να κανει καθενας οτι του γουσταρει μεχρι εκει που δεν ενοχλει τον αλλονε.Εγω εχω προβλημα να αναπνεω τον καθαρο αερα σας, αλλα οταν βρισκομαι σε χωρο μη καπνιστων το σεβομαι και δεν καπνιζω.
Οχι στην απομόνωση ναι στην δημιουργία (που υπαρχει ηδη) χωρων καπνιστων-μη καπνιστών.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΑΣ, μερικοι εδω μεσα το παιζουν και αριστεροι

kar είπε...

Ρε αποστολό, αλανάκι, πως θα απαγορεύσεις τον βρωμοκαπνό σου μην παει στο χώρο των μη καπνιζόντων;;;
Και πως θα χωρίσεις τις παρέες σε 2 μαγαζιά (ή 2 διαφορετικά μέρη των μαγαζιών);;;
Μπορούν να το κάνουν όπως στα αεροδρόμια. Σε ενα μικρό κλειστό χώρο να μπορεί κάποιος να κάνει 1 τσιγάρο στα όρθια-χωρις τραπέζια εννοείται.
Στο φινάλε όποιος θέλει να βγει έξω από το μαγαζί να καπνίσει, δε κάνει και τόσο κρύο.
Φίλοι καπνιστές δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μου μεταδίδετε το καρκίνο σας. Ψοφήστε μόνοι σας.

@+πουλιά: correlation(Καπνίζοντες, κλάνοντες)=1

Daras είπε...

ti einai ayta pou les re kar mexri twra omos den eixes kanena apolytos provlima na syxnazeis ekei pou sou metedidan ton karkino etsi?
ego ena tha sas po olous esas tous aristerous ithikologous me deksia idanika. mexri na ginei apodektos o nomos peri apagorefsis tou kapnismatos se kafe-club kai tavernes as min ksanapatisete to podi sas ekei mesa. RE OUST

+poulia είπε...

Ρε φασισταρά Σίλβερ, είναι δικαίωμα του συνοδηγού να τραβάει το χειρόφρενο όποτε του καπνίζει, ανεξάρτητα με την ταχύτητα, τη στροφή και τα παιδάκια παίζουν αμέριμνα;
Με αηδίασες σήμερα όσο δεν πάει.
Για αυτό και γω θα σε κράξω όσο δεν πάει... Σε πειράζει να δημοσιευθεί φωτό με Κατερίνα, Σοφία κτλ;

+poulia είπε...

kar, τι σημαίνει αυτό; ότι ίδιο πράμα είναι να είσαι καπνιστής και κλανιάρης ή ότι ο Σίλβερ είναι και καπνιστής και κλανιάρης;
οεο

apostolo είπε...

Καρ ειναι ολα θεμα επιλογης παλικαρι,διαλεγεις και παίρνεις.Για τις παρεες αυτο.
Κ γω μπορει να μην γουσταρω να βλεπω στο club(που δεν συχναζω)την φατσα σου,η την φατσα του οποιουδηποτε πραγμα που μπορει να μου προκαλεσει απο εμετο μεχρι και μελαγχολια.Αυτο τι θα πει οτι πρεπει να σου απαγορευσουν την εισοδο?
Πολύ φυσιολατρες την ειδατε.Μηπως να γινετε και χορτοφαγοι?

+ ειναι ολα επιλογής κ δω:Διαλεγεις και παιρνεις....Εξαλλου κανω οτι μου ειπες, ειτε αυτο που με αρεσει ειτε αυτο που θεωρω σωστο.Δεν καταλαβα ποια φωτο λες

Daras είπε...

otan itan gia tin tsaba koutra byra silver tote oloi erxotane, kaneis den noiazotane gia to kapnisma twra ginan oloi evesthitopoiimenoi. pou ta poulate ayta re. anti na asxolitheite me kana pio sovaro thema pou apasxoli tin koinoniko-oikonomiki plevra tis xwras paparologite san merikous ap aytous pou sas dinoun ta erethismata

kar είπε...

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν

desa είπε...

Aς μπουν τα πράγματα στη θέση τους. Σιλβερ έχω διακίωμα να βλάψω την υγεία σου? ΟΧΙ. Ούτε εσύ. Όταν θα είμαστε στον ίδιο κλειστό χώρο να έχεις την ευγένια την παιδεία τον σεβασμό και την νοοτροπία να μην καπνίζεις. Οι απόψεις σου με τρομάζουν. Κακέ είδες που τελικά είχα δίκιο? για κράξιμο είναι ο σίλβερ.

δάρα το κάπνισμα έχει πολύ μεγαλύτερες συνέπεις στην κοινωνική - οικονομική ζωή του τόπου και στην υγεία από ότι ίσως φαντάζεσαι. Τα λεφτά που παίρνει το κράτος από τους φόρους στα τσιγάρα είναι λιγότερα από αυτά που δίνει για τις θεραπείες των άρρωστων καπνιστών.

KAI ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΑΙ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΚΩΛΟΣΥΝΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ. ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ.-

Desolate Angel είπε...

Το αναπνευστικό σύστημα ενός παθητικού καπνιστή υποφέρει περισσότερο από ενός καπνιστή. (το ξέρω από πρώτο χέρι αυτό cuz ο πατέρας μου κάπνιζε στο παρελθόν και υπέφερα από βρογχίτιδες- βέβαια τώρα καπνίζω εγώ, πράγμα που σημαίνει ότι την έχω πολύ άσχημα στο μέλλον αλλά τέσπα) Εκτός λοιπόν απ' το ότι βλάπτεις τον εαυτό σου, βλάπτεις και τους γύρω σου. Είναι πολύ έλεος να καπνίζουν όλοι μαζί σ' έναν κλειστό χώρο! Ακόμα και εμένα με πειράζει που καπνίζω. Με ενοχλεί να κρατάω εγώ το δικό μου το τσιγάρο και να αιωρείται ένα σύννεφο καπνού σε όλη την αίθουσα. Είναι σπαστικό, ενοχλητικό και αντιαισθητικό! Στην τελική σβήσε και το τσιγάρο ρούφα τον καπνό των άλλων. Έλεος. ΠΟΤΕ δεν έχω καπνίσει σε κλειστό χώρο. Οκ μια φορά σε μια καφετέρια η οποία ήταν χωρισμένη ένας όροφος για καπνίζοντες και ένας για μη καπνίζοντες. Είμαι θερμή υποστηρίκτρια αυτού του καινούργιου νόμου, γιατί τι σκατά πολιτισμένοι Έλληνες θέλουμε να λεγόμαστε από την ώρα και την στιγμή που υποβάλουμε τους διπλανούς μας να αναπνέουν κάτι το οποίο ήταν επιλογή τους να μην αναπνέουν??

apostolo είπε...

Aς μπουν τα πράγματα στη θέση τους. Ντεσα έχω διακαίωμα να βλάψω την υγεία μου? ΝΑΙ. Το εξασκω, τελος.
Εχω εγω δικαιωμα να βλαψω την υγεια σου? ΝΑΙ. Αν μου ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ την ελευθερια μου.
Εγω αυτο που ειπα ειναι εκει που γινεται (οχι σε ασανσερ φυσικα)να υπαρχουν και χωροι καπνιστων ΩΣΤΕ να μην ενοχλουνται και οι μη-καπνιστες.Δικαιωμα στην επιλογη,αποκλεισμο για κανεναν.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ-ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ.

Και να το θεσω αλλιως το ζητημα.Σε κανεναν ελευθερο δεν αρεσουν οι απαγορευσεις.
Αγωνιζομαστε για το απαγορευμενο!

inzaki είπε...

apostolo plaka kaneis,sigoura.poios sterei thn eleutheria se poion;uparxoun magiazia gia mh kapnistes kai den to kseroume;sto leoforeio kai sto aeroplano kapnizeis;ante se kapoia aeroplana uparxoun xoroi gia kapnistes.gia kapnistes katalabes;alla o ellhnaras ti tha pei;ti lete tora re ego tha kapnizo kai tha kano oti goustaro.auto [pou kaneis prokaleis problhma kai se mena.alla tsampa makrygoro.eleipsh paideias.protimo na katso spiti para na trabixto sta bromotasakobar sas.kapniste oso thelete.otan tha thn akousete omos........

Desolate Angel είπε...

καλά apostolo έχεις ξεφύγει τελείως απ' το θέμα! Τι θα πει σου στερούν την ελευθερία?? Έχεις διαβάσει ποτέ σου περί δικαιωμάτων, υποχρεώσεων και τα περί ελευθερίας που ορίζει το σύνταγμα ή απλά κάθεσαι και λες ότι σου έρθει κολλώντας τη λέξη "φασισμός" απλά και μόνο για να προκαλέσεις αντιπαράθεση? Θα σου στερούσαν την ελευθερία αν σου έλεγαν μην καπνίζεις μέσα στο σπίτι σου. Είναι δικαίωμά σου στον προσωπικό σου χώρο να κάνεις ότι γουστάρεις, κάπνιζε και ολόκληρο το πακέτο με τη μία αν γουστάρεις (γιατί βλέπω έχεις μεγάλο στόμα). Έξω όμως απ' την ιδιοκτησία σου το θέμα γίνεται δημόσιο. Να σου φέρω ένα άλλο παράδειγμα: στο σπίτι σου μπορείς να κυκλοφορείς γυμνός ενώ στο δρόμο απαγορεύεται. Σου στερούν την προσωπική σου ελευθερία? ΟΧΙ. Εσύ όμως αν το έκανες αυτό θα πρόσβαλες τον κόσμο και τα τυχών ανήλικα που θα περνούσαν απ' τον δρόμο και σε έβλεπαν. Εκεί στερείς το δικαίωμα στον γονιό να αναθρέψει όπως θέλει το παιδί του!
Στην προκειμένη το να καπνίζεις σε δημόσιο χώρο στερείς το δικαίωμα σε κάποιον να μειώσει τις πιθανότητες να πάθει καρκίνο. Έμμεσα, μειώνεις τη ζωή κάποιου και στο τέλος τον σκοτώνεις! Είναι παρατραβηγμένο αλλά έτσι είναι πια! Δεν μπορώ να στο κάνω πιο απλό για να το καταλάβεις...

kar είπε...

@desolate angel:ξέφυγες τελείως!!!!
Παρότι φανατικός αντικαπνιστής, προτιμώ να καπνίζουν όλοι πούρα γύρω μου, παρά να δω τον αποστολό να κυκλοφορεί γυμνός.
Πολλά έχουν δει τα μάτια μου, μα αυτό μου φέρνει τρόμο!!!

Σοβαρά τώρα, τον αποστολό, μην τον παρεξηγείτε... τα λέει όλα αυτά επειδή θέλει να ξεχωρίζει. Να φανταστείς παλιά (πολύ παλιά...) που ερχόταν στο γήπεδο, το πιο απλό σύνθημα ("ΠΑΟΚ!!") το φώναζε μόνος του όταν όλοι οι άλλοι κάναν παύση

Αποστολό.... ένας Δον Κιχώτης της σύγχρονης εποχής

Υ.Γ. 1: Πως λένε τον αρή στα γερμανικά;
Απ. Νεβερκούπεν

Υ.Γ. 2: Τί κοινό έχουν Καλομοίρα και άεκ;
Απ. Και δυο νομίζουν πως βγήκαν πρώτοι, ενώ είναι τρίτοι

Ανώνυμος είπε...

desa παρακαλω να απαγορευτούν ανεκδοτα για την ΑΕΚ σε όλα τα δημόσια blog ..και γρήγορα, οχι το 2010..

Ανώνυμος είπε...

υπάρχουν ανέκδοτα για ΑΕΚ και ΑΡΗ γιατι εχουν και ομαδα να επιδειξουν.για τον παοκ ουτε καν ανεκδοτα δε βγαζουν.δεν ασχολειται κανεις.

inzaki είπε...

ti les bre aekaki.neolamogio.pou den plhroneis xreoi gia na kaneis metagrafes.katse trith kai na les kai euxaristo.sto voley ti egine sto palataki;fagate kala e;aekaki

Desolate Angel είπε...

@kar εγώ απλά έφερα ένα παράδειγμα γιατί απ' ότι φαίνεται του apostolo του είναι λίγο δύσκολο να καταλάβει τα όρια της προσωπικής του ελευθερίας και τα όρια της ελευθερίας του κάθε ανθρώπου.


@aek, aek forever, ρε παιδιά έλεος μιλάτε και εσείς να πούμε για ομάδες...

NY ANNA είπε...

ΔΕν καπνίζω... Όχι επειδή το 'κοψα, αλλά επειδή "τέτοιες" εξαρτήσεις δεν είναι του στυλ μου -εγώ έχω άλλες, χα, χα, άλλωστε ο καθένας έχει κι από μία! Παρόλα αυτά αναγνωρίζω το ΑΠΟΛΥΤΟ δικαίωμα του άλλου να θέλει, μεταξύ άλλων, να 'χει τρύπια τσέπη και πνευμόνια μαύρα σαν καμινάδα. Όλα ωραία και καλά. Μαγκιά του και καουμποϊλίκι του! Άλλο τόσο όμως θέλω να αναγνωρίζει ο άλλος και το δικό μου απόλυτο δικαίωμα να ΜΗΝ καπνίζω και να μην το έχω στα μούτρα μου, στα μαλλιά μου, στα ρούχα μου. Υπάρχουν μάλιστα μαγαζιά στα οποία δεν πατάω καν γιατί ως το τέλος της βραδιάς μυρίζουν νικοτίνη μέχρι και τα εσώρουχά μου. Οπότε ας λήξει αυτό το θέμα, please. Ας γίνει κάτι. Δεν πρόκειται για "ρατσισμό", όπως έχω ακούσει πολλούς καπνιστές να λένε, αλλά για κοινό νου και αλληλοσεβασμό. Τόσο δύσκολο είναι να το αντιληφθούμε; Και τελικά, μόνο οι Έλληνες είμαστε τόοοοσο θεριακλήδες πια; Φιλιά μούτρο και συγνώμη για το "άπλωμα" αλλά μ' άρεσε το θέμα.

apostolo είπε...

Θυμάμαι μπηκα μια φορά στον ηλεκτρικό καπνίζοντας τσιγάρο.πετάγεται μια κλώσσα, μια καρακάξα γκιόσα και μου λέει να το σβήσω γιατι απαγορευεται."Κυρία μου", της λέω, "εάν σας ενοχλεί το τσιγάρο θα το σβήσω, γιατί δε θα το θελα ποτέ να ενοχλώ τον διπλανό, αλλά ετούτο το απαγορευεται ποτέ δεν το κατάλαβα, ποτέ μου δεν το χώνεψα. Καθότι το μυαλό μου είναι λειψό και φτάνει μεχρι τόσο. "Απαγορευεται" μου λέει, "Είναι διαταγή της αστυνομίας" και "θα καλέσω την αστυνομία, αλήτη, βρωμερε και μίασμα της κοινωνίας".
Και τότες άναψα και γω κι αφου το είπα φωναχτά πως δεν τα χαφτω τουτα εγώ,και πως δεν δέχομαι Αστυνομία εγώ,παπάδες,δικαστές καθηγητες και βάλε και δεν μπορει μια κλώσσα, μια καρακάξα γκίοσα να με καταστείλλει και την παρακαλώ να το βουλώσει,γιατι είμαι τρελος με δίπλωμα κι αν αυτή εχει την τσιρίδα ευκολη εγώ σαν θέλω ουρλιάζω σαν τον Ταρζαν.
Είπα αυτό που ήτανε, ειπα την αλήθεια. Μόνο που την έριξα κατάμουτρα,πως ήτανε μια κλώσσα, μια καρακάξα γκιόσσα.
Και πέσανε επάνω τα θηρία,όχι στην γκιόσσα αλλά σε με, να προστατέψουν δυστυχώς το ασθενες, και την τιμή και την υπόληψη της κυρίας καρακάξας, κι ας ήταν η ίδια θωρηκτό,διπλή στα κιλά από εμέ.

Και δεν αντέδρασε κανείς σε τούτο το ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ....

Ανώνυμος είπε...

inzagi mipos eisai krifogauros?

inzaki είπε...

aek me ekanes kai gelasa.krifogauros einai o ntemakos pou ekane sumfonies kai alaksokolies me ton sokrath kai san paikths kai san paragontas.aekaki

Ανώνυμος είπε...

ρε Αποστολό κλεψιτυπία μου μυρίζεται...το νου σου...απαγορεύεται να δημοεύεις κείμενα άλλων χωρίς την έγγραφη άδεια τους!

apostolo είπε...

Ν Ασιμος

kakkos17 είπε...

MAGES: as to dokimasete na mpite se asanser me gimno silver,me to ena xeri na kapnizei kai me to allo na kathodigei tin klania tou pros ton xeneroto sinathropo tou. Auton ton silver ton stirizo mexri telous dioti agonizete gia tin eleutheria ollon mas,exo liwsei silver mporeis kai kalitera sinexise ,...... kakkos17 daki- to nou souuuuuuuuuuuuuuu, eeeeeeeeeerxete! !

aggelika είπε...

Καλησπέραα...
έχεις πρόσκληση..

apostolo είπε...

Συντροφοι αντικαπνιστες, σημερα είναι η παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος!!Ας βοηθήσουμε ολοι για μια ζωη χωρίς καπνιστές!!!
Εγω σημερα δεν εκανα τσιγαρο!!!Προσπαθω να το κόψω.Ευχηθειτε μου καλη επιτυχια.την χρειαζομαι

Ανώνυμος είπε...

na ginoun tetoia bar..to provlima einai ti kanoume spitia mas...na diwxeis ton kapnisth filo,mana,patera ktl?kai kati akomh,an de phgainei kosmos sauta ta bar gt oi pio polloi kapnizoun,tha kleisoun,swsta?de xerw ti mporei na ginei kai auto pou den katalavainw einai pws yparxoun anohtoi akomh pou pisteuoun oti to kapnisma tha kanei
kako ston geitona,ton dipla kai oxi sautous...

Ανώνυμος είπε...

desa ola ta lefta einai h fwto me th mplouza... paok k as mh m@mhsw pote... xaxaxaxxa!! einai treloi aytoi oi paoktshdes!

P.S. mayra mesanyxta ontws... pwpw...

desa είπε...

silver εξακολουθείς να ειρωνέυεσαι...


Όχι μελίνα, Ο ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΠΝΙΣΕΙ. η ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΝΕΙΣ. Δίκαιη ανταλλαγή.

Μπράβο ρε δορεμι, είσαι ο μόνος που είδες την άλλη πλευρά της ανάρτησης.